Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Der Restaurant-Boom der letzten zwanzig Jahre hat dazu geführt, dass immer mehr und immer verschiede-nere Restaurants in den Metropolen der Welt eröffnen. Je teurer privater Wohnraum in Großstädten wird, umso mehr entwickeln sich Restaurants zu Ersatzbühnen, auf denen sich das soziale Leben abspielt und die eigene Identität in Szene gesetzt wird. Essen gehen hat im 21. Jahrhundert weniger mit Ernährung als mit Enter-tainment zu tun.
Neue Restaurants greift diesen Trend auf und präsen-tiert die schönsten und inspirierendsten Lokale welt-weit. Nach einer kurzen historischen Einführung ist das Buch in fünf Kapitel gegliedert: Moderne Klassiker, Retro-Pop, Global, Neobarock, High Concept - alles Orte der kulinarischen und ästhetischen Verführung, gestaltet von Designern wie Philippe Starck, David Rockwell, Marc Newson und Karim Rashid.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.