Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Księgarnia i wydawnictwo ARCHITREND (d. Wydawnictwo Górnoleśne) publikuje i sprzedaje książki o budownictwie tradycyjnym, drewnianym oraz ochronie zabytków.
Od 2009 roku opublikowaliśmy ok. 30 tytułów, a wśród nich wydany w XIX wieku wzornik detalu snycerskiego - BUDOWNICTWO DRZEWNE, podręcznik budowy domów z drewna - CIESIOŁKA WIEJSKA I MAŁOMIASTECZKOWA, poradnik dla budujących z gliny oraz kładących strzechy słomiane - WZNOSZENIE BUDYNKÓW Z GLINY oraz opublikowany pierwotnie w 1871 roku - PRZEWODNIK DLA CIEŚLI.
Mamy nadzieję, że lektura naszych wydawnictw poszerza wiedzę o dawnym rzemiośle i przyczynia się do jego renesansu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.