Zarządzanie silną marką

Dostępność: ostatnie egzemplarze
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 69,00 zł 69.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do schowka

Opis

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.

Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:

    * definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
    * elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,
    * prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
    * narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
    * proces kształtowania programu lojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,
    * semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
    * najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.

Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Dane techniczne

Autor Marzanna Witek-Hajduk
Wydanie 2011
Liczba stron 444
Okładka miękka
Format B5
Koszty dostawy
Paczkomaty InPost Kwota zakupów Koszt przesyłki przedpłata
  powyżej 200 zł 0 zł
  do 200 zł 3 zł
  do 150 zł 5 zł
  do 100 zł 9 zł

Kurier DPD Przedpłata Płatność za pobraniem
  11 zł 15 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Realizacja: N4K.eu
Sklep internetowy Shoper.pl