Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Dostępność: dostępne
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 59,00 zł 59.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do schowka

Opis

Znakomita lektura światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy grube pieniądze na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

SPIS TREŚCI:

Prolog: Trzy imbryki

I. ZNACZENIE RZECZY
Rozdział pierwszy: Atrakcyjne przedmioty działają lepiej
Rozdział drugi: Różne oblicza emocji i wzornictwa

II. WZORNICTWO W PRAKTYCE
Rozdział trzeci: Projektowanie dla trzech poziomów percepcji: pierwotnego, behawioralnego i refleksyjnego
Rozdział czwarty: Zabawa i gry
Rozdział piąty: Ludzie, miejsca i rzeczy
Rozdział szósty: Emocjonalne maszyny
Rozdział siódmy: Przyszłość robotów

Epilog: Wszyscyjesteśmy projektantami

Refleksje osobiste i podziękowania
Bibliografia
Indeks

Dane techniczne

Autor Donald Anorman
Wydanie 2022
Liczba stron 260
Ilustracje czarno-białe
Okładka miękka
Format A5

Tytuły polecane

Koszty dostawy
Paczkomaty InPost Kwota zakupów Koszt przesyłki przedpłata
  powyżej 250 zł 0 zł
  do 250 zł 6 zł
  do 150 zł 10 zł

Kurier DPD Przedpłata Płatność za pobraniem
  11 zł 15 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Realizacja: N4K.eu
Sklep internetowy Shoper.pl