Moda. Projektowanie
Opis
Podręcznik pozwoli dokładnie poznać podstawy i zasady projektowania ubiorów. Omówiono w nim cechy i zdolności niezbędne projektantowi mody oraz rozmaite perspektywy kariery w tym zawodzie. W obiektywny sposób wyjaśniono, jak wygląda produkcja odzieży „od kulis".
Z książki tej dowiesz się, jak interpretować opisy projektów, tworzyć kolekcje, wybierać i kroić materiały, dopasowywać stroje oraz jak prezentować swoje portfolio. Poznasz podstawy marketingu i ekonomii mody. W tym trzecim, rozszerzonym i uzupełnionym wydaniu, zamieszczono informacje na temat ochrony środowiska i etyki produkcji, rosnącej w świecie mody roli komputerów, w tym e-handlu, zakupów online, indywidualizacji masowej produkcji, CAD/CAM, projektowania cyfrowego i e-portfoliów. Liczne fotografie i ilustracje, aktualne listy pomocnych adresów i słowniczki sprawiają, że książka ta stanowi nieocenioną pomoc dla każdego, kto zamierza zająć się profesjonalnym projektowaniem mody.
Autorka Sue Jenkyn Jones jest kierowniczką kursu magisterskiego cyfrowego projektowania mody i wspomaganej komputerowo produkcji materiałów i ubiorów w London College of Fashion na University of the Arts. Pracowała w branży odzieżowej, m.in. projektowała cieszące się powodzeniem kolekcje strojów dla kobiet, sprzedawane w jej własnych butikach i ważniejszych sklepach na całym świecie.
Nieoceniona biblia, od A do Z, jak studiować projektowanie odzieży (Kelvin Almond, Subject Head Fashion, University of Huddersfield)
Dane techniczne
Wydanie | 2012 |
Liczba stron | 272 |
Ilustracje | liczne kolorowe |
Okładka | miękka |
Format | 210 x 260 mm |

Paczkomaty InPost | Kwota zakupów | Koszt przesyłki przedpłata |
powyżej 450 zł | 0 zł | |
do 250 zł | 6,5 zł | |
do 250 zł | 13 zł |
Kurier DPD | Przedpłata | Płatność za pobraniem |
11 zł | 15 zł |